Monday, January 19, 2009

Award by Hirda



1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda.
2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.
Hirda
3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum pemenang seterusnya.

~ suka jalan2 ..kalo byk duit..sy nk bwk echa jalan2 merata dunia..
~ suka shopping..biasala org pompuan kan..mana ada yg x suker shopping..
~ suka tidozzzzzz...
~ suka mmbaca.. kalo free..abis sume bnda sy baca..iklan pon boleh..
~ suka mkn...tp mls nk masak...
~ suka dgr lagu..aman damai n tenteram jer..wpon lagu tu bingit..
~ suker berangan... besnya kalo dpt camni..besnya kalo dpt camtu...hmmm
~ suker cium echa..cium byk kali pon x jemu..hmmm..rindunya kt echa..
~ sy x suker binatang okeh..kecuali fish sajer..adakah sy kejam??? oh tidak...sy cuma geli dgn mereka2 itu...especially yg brbulu..hahhahah
~ sy x suker membebel...see...betapa beruntungnya laki aku...
nk kasi award to
~ erna
~ farah

10 comments:

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

sham ko mcm aku gak..kalo satu hari tak dengar lagu, mcm tak best jer..tapi bab2 baca tu, aku memang kureng,..aku ni nama jer keje library, tapi paper tak pernah habis baca..

Unknown said...

bagus la kau sham, tak kuat bebel..

tapi bab cium anak tu, memang kalau tak cium anak satu hari tu rasa tak sah!! kurang nikmat dalam hidup!!

♥ i'me ♥ said...

wah...suami awak mmg beruntung... jrg ada pompuan yg tak suka membebel ni.... :D

Hirda Ibrahim said...

untung la chooi dpt bini x suka membebel... hhehehe...
part berangan tu pun best kan? i likeee...

Ciklinn said...

yehaaa aku pun suka gak shooping...takira window pn takper asal ada shooping hahahah

huuuhuh bagusnya tak suka bebell...untung laki

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

same ngan akak suka shopping, suka sangat

Anonymous said...

MUSIM MENJAWAB TAGGED LA YA
Sham... kiter lagi kejam.. lansung x suka binatang.. bagi ku renyah la nak jaga2 ni.. heheheh

Anonymous said...

Sungguh tak ku sangka ada juge geng..saya pun tak suka haiwan kecuali gold jer..he..he..haiwan yang berbulu memang la saya geli yang amat..kucing uish..paling la dielakkan kalau gi makan kat kedai ada kucing banyak saya boleh duduk atas meja tau kwang..kwang..kwang...

Erna said...

Sham, saya suka tang SUKA MAKAN TAPI MALAS MASAK tu hehehe, samalah.

Err.... awak nk bg award ni kat saya ke, atau Erna lain? hehehe...

Puan Iza said...

untung somi ko sham sbb ko tak suka membebel...selalunya pompuan mmg kuat bebelannya :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails