Monday, January 05, 2009

Citer Petang Semalam...

semalam..pg2 aku wat nasi goreng..so sbb kenyang lg..so kitorang skip lunch..n dlm kul 3pm cam2 aku n echa pon belayar..kroh..kroh..kroh..ohhh syoknyer zzzz..dgn cuaca yg sejuk sbb ujan tu..mmg lena la aku tido kan..bgn dlm kul 5 lebih cam2..cooi request nk mkn spaghetti plak.. ngada tul laki aku nih... x tau ker aku nih mls nk msk biler da ptg2 nih..tp dlm mls2 tu aku wat la jugak kan..aku x brp suker sgt spaghetti nih..tp my hubby sgt sokaaa... so dah dia suker tu layankan jer la kan... ni ler hasilnya...

hubby kata dap sgt..yer la aku pon da lama x wat..hubby mkn smpai 2 pggan yer...aku x mkn pn.. so lps maghrib..bwk echa jln2 dkt selayang mall aje..n aku lapo terus ajak cooi g kfc..laki aku leh bedal lg mkn kfc yer..pdhal dia mkn spaghetti kt umah tu dlm kul 6 lbh...siap amik yg x-meal tu...licin yer..camner ler bdn ko x naik..ari2 bising perut muncit..tp kalo da cam2 gaya mknnya..mana x muncit..kalah perut aku masa peknen tau..sbrnya..laki aku ni la yg wat plan diet aku sumer hancus..biler aku xnk mkn jer...dia sibuk ajak g mkn kt sana la..mkn kt sini la..ada je agenda mkn dia...cemana la aku nk diet..abis xkn aku nk ikut dia g restoran/ fastfood sumer tp pas2 tu aku klip pah..klip pah jer nengok dia mkn kan..harus ler aku pon mkn sama..cemana tu...
echa pon layan gak..siap amik pggan..ummi..nak acik..(nak nasik..) sori yer echa..no nasi please..

amboi sopannya anak dara aku mkn kan..sib baik awk kecik lg..lantak ler nk dok cemana pon..yer la bdk2 ni bkn boleh ditegah..lg dimarah..lg dibuatnya..

kiranya smlm kitorang dok umah jer la...cuma pas maghrib tu jer g jln2 sekejap..sian kt echa..boring dok umah...naper ek..sehari dua nih..aku cam malas jer nk outing..bosan ler...x tau nk g mana..


23 comments:

Nurhayati said...

lama gak tak wat spagetthi..=)

eMMa@iKKa said...

uhhhh..sedap tu tgk spagetthi tu..:)Makan kegemaran anak daku tu..Sham kalau daku malas masak akan ku masak spagetthi tau..sbb bg aku mudah je nak buat..:)...

Nak diet ek...senang jer...jgn makan malam..emma mmg tak makan malam. Paling lewat nak makan pun sblm pukul 7..tp jangan makan nasi. Makan lah roti atau biskut ker. Kalau malam lapar sgt buat lah milo panas secawan..itu jer yang daku amalkan..

JuJue said...

echa makan mcm tu..musti tengokmak dia makan camtu kan.. elehhh sorok plak gambar mak nyer makan gituu..auwww tak rela mak nak tgk..

re: wehh ko ni memang bini misaliii... aku kan lepas banakk.. bye bye darling lu tidooo la sengsorang! maklum ler..dapat jantan baru pujaan hati ku..hahaha... huishhh kalo ler akid nak tido dalam baby cot.. alamat nyer...tido sekatil balik ler ngan laki haku! arrrghh tidakkkkkkkkk!!

Puan Iza said...

Sedapnya sphageti tu...tapi aku tak leh makan lagi....kena pantang lagi nie...huhuhu

wanie said...

sedap nye spegeti tu..sos nye buat sendiri ye..nak resepi boleh?

aimi @ kamalina said...

wah sham....spagetti ni peberetku laa... tapi dear hubby tak minat... tu yg rasa cam malas je nak buat sebab takde org nak mkn...harap saya sorang je..bosan la pulak.. hmmm... bdk2 ni ok kot tapi diorang lebih suka burger @ ayam... alamak..cakap pasal makanan ni mulala lapar...

Jasfyra said...

cedapnya spaghetti...mintak sket
hehe

lieya_latif said...

hah ko tak suke spegettih...rugi laa ko sham...aku suke giler!!!!! kalo ari2 mkn spegeti pun aku sanggup he he heheeh

tapi versi aku kalo masak spegeti ni lain sikit....mase tumis bawang tu aku letak cili kisar/cili boh dlm 3 sudu....tekak melayu katenye...nak gak pedas2...kalo masam jek cepat muak aku....hi hihhi

alah2 geram aku tgk echa dok terkangkang.....ko same peel cam aku....kalo keluar umah anak kemain bergaye ...tapi kalo kat umah berpampers jek ha ha hah ahahaha senang kalo time makan...takle bekecah kene baju hi hi hi

Cik Puan Mimi said...

tu dia, dalam malas2 siap spagetti lagik.. takpe sayang lakikan.. kena la bagi perut dia kenyang.. hehehe aku tengok hubby kau pun dah membesar bagai johan.. heheh jangan mare..

aku pun kalau kat rumah suka dorang belengging jer kalau time makan.. senang, tak yah kotor baju..

Linda said...

auwww...seksi u..mkn pki spender ajek..hrus juling mata anak² teruna tgk aksi extreme nih..hahaha..ha sma la ngan kami..ghazi suke mkn spageti jgk, dulu suke kuah tomato..skrg suke yg kuah krim...adoiyaii..mcm² kan..tp lyn kn je la..jnji derang nk mkn hahaha..


http://beautkids.fotopages.com
http://www.beautkids.com

Hirda Ibrahim said...

aku pun cam laki ko, suka gila mkn spagetti. ko pulak cam laki aku. spagetti x mo langsung. tekak melayu sungguh.

aku otg semlm masak spagetti coz laki aku kerja ptg. so, tinggal aku & hardy je baru aku leh masak. kami berdua bedal sampai licin. LOL

tapi kalu aku masak, aku suka buat kuah carbonara yg putih tu. tambah2 letak udang & sotong pulak..perghhh..dappp...

aku pun makin bosan nk pi meronda shopping malls tanpa arah tujuan. chewahhh.. especially bila bwk hardy. ko imagine la, kami pernah pi pyramid, jln2, pusing2, tapau jco. pastu balik. x sampai sejamm. uihhh..serius bosan. rasanya coz zaman2 muda dh selalu sgt pi shopping malls gamaknya. :(

Kasih Aleeya said...

tu ar mcm best nengok spaghetti ko..tp aku pon x baper sgt spageti ni..laki aku lagik ar.. so nyer..sgt2 jarang aku masak tuh... tp kalo ada..makan jer..heheh.. dapnyer kenit tu mkn atas meja..kejap dah beso kan kan?

Puan Suhana said...

menariknya spagetti ko itu....

Hirda Ibrahim said...

re: ko ingat hardy nk sgt ikut apa aku ajar??? harammmm...dia belajar kat nursery aaa ni...
senang kerja mak bapak yg agak2 pemalas cam kami ni kan? LOL..

~~ciklinn~~ said...

sedapnyer spagethi....

ala biasalh budak2... aku pun asal bg mkn ku bogelkan camtu.. hehheh tak penat nak duk tukau baju....

wanie said...

re: wanie buat signature tu kat http://www.mylivesignature.com/...

pastu nanti dia bagi code...wanie letak kod tu setiap kali buat entry...tak tau la kalau ade cara lain

atty's said...

sedapnya..spagetti..tuh..huhuhuuh..terliur ..nieh..

Emy Omar said...

Sedapnye spagethi tu Sham..wah!!cantik Echa posing...dia duduk atas meja ke tu sham?

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

menarik tul spagethi ko tu..leh dikomersialkan..tapi lagi menarik tengok echa berlengging,,rasa laporlak..rasa nak gigit2 jer echa ni...keh..keh..

Zanna_MamaBatrice said...

terbalik ooo ko ngan aku, aku suke spagetti tp laki aku tak suke, bila aku buat, aku sorang yg makan camno...kesimpulannyer, x yah buat...ko plak, laki ko suke tp ko tak....mmg terbalik ler sham

amboi anak dara....x sopan erk makan pose camtu...melampau tul ummi echa nie tau..keh keh keh..xpe, echa kecik lagi, nanti dah besar baru ler sopan2 kan...hik hik hik

E-marlin said...

Saya pun x suka mkn & x pnah mkn spaghetti ni, maklumlah Wanita Melayu Terakhir gitu hehehhe.....

intelligence said...

cheap handbags
evening handbag
handbags online
ladies handbag
luxury handbag

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol without rx - tramadol 650 dosage

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails