Monday, January 12, 2009

Mission Completed..

Hari Sabtu nih mmg da plan awal2 nk ajak hubby g area Bkt Bintang..nk g BB Plaza/ Sg Wang sbb nk cari kasut utk echa.. da brp kali dok survey..tp x tau nk beli kst dia yg mcm mana.. so kononnya ari sabtu..cemana pon nk kena gak beli kasut dia..mesti beli okeh.. sbb kst echa da smpit..yg dok blasah..tu la satu sandal dia..

spt biasa..dlm keta on d way nk pg.. echa cam biasa..happy giler sbb nk g jalan..


akhirnya brjaya gak misi mencari kasut utk echa..spt yang diidam2 kan oleh aku..bkn idaman echa yer..tp idaman mak apak dia sbnrnya... blagak tul echa..nk bwk sndiri yer.. ada gaya suri cruise x..hahhahah...pasan yer..xde mknanya...
ni gambor selingan yer...huihhh...comei tul anak org ni kan..mana x comei yer x.. duit mak apak dia brkepuk...x comeii pon leh jd comei kalo da pakai baju cun & mahal2 sumer.. cemana lah aku nk luruskan rmbut echa biar jd cam rmbut suri nih... kalo rmbut echa lurus...ada lah sket2 iras suri ni kot..muhahahhaha...pasannyerrrr...


yg ni bkn suri...tp duri ada la kot...oppss..jgn marah yer echa.. pasni kita g wat rebonding nak???pas2 da beli kasut...perut lak da lapor..terus kuar dari situ nak g cari tmpat nk isi perut plak...



pusing nyer pusing..end up mkn kt wendy gak akhirnya... kunun2 cam nk try mkn bnda lain..tp las2 mkn fast food gak..


echa smpt wat aksi plak.. ni ler padahnya kalo dok melayan citer bruce lee ngan abah dia.. abis sumer nk hiyaahhhh...whachaaaaa....


like father..like doter...


ni ler hasil rembatan... nk beli kst nike echa nih siap brp kali chat ngan hirda..tnya pndapat dia.. yer la kan...kitorang nih bknnya byk duit..nk beli kasut mahal2 utk budak2 yg akan pakai sekejap jer kst tu..ni pon tggu echa 2 thn baru la nk beli..x tau brp lama leh tahan kasut tu ngan echa..tggu sales baru leh beli...mula2 tgk kt website al-ikhsan tu..brkenan pattern lain..tp biler tgk secara live..x cun plak..last2 kitorang sepakat pilih yg ini..kiranya echa 1st nike shoes la.. sgt sesuai ngan echa yg lasak tuh..tp wpon lasak..saja bg kaler pink biar ada ciri2 girl kt situ..uwekkk...nk muntahhh...



ni pon gambor selingan gak... mak nk pasan vogue gitu.. ni masa nk g umah my ex opis mate..pn salida kt cheras..dia ada wat mkn2...sempena apa ..aku pn x tau...tp dah dia jmput tu..aku g jer la..

16 comments:

♥ i'me ♥ said...

wah echa dpt kasut baru.... hmmm..betul cakap awak sham.. nak beli yg mahal2 pun bdk2 ni cepat membesar... unless la duit tu mmg terlebih2 & no hal punya nak spend kan.. hehehehe..

bdk suri tu mmg comei... geram tgk.... tu yg paparazzi berebut nak snap gambar tu... diorang ni dahla kaya.. pastu bila nak bg org amik gambo anak pun berbayar gak..mana tak lagi kaya dibuatnya... :D kalau kita, jgn harapla.. hahahaha...ada kelas kannnnnn.......

wanie said...

comel kasut echa tu...

ye la kaki budak2 ni cepat besar...tu yg fikir 2-3 kali nak beli kasut mahal2...

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

aku pun dah lamer tak beli kasut Jannah..asyik2 pakai sandal mickey mouse dia jer..nampak gaya nak cari jugak satu..tu berapa hinggit tu sham??..comei, warna pink tu..
ko ni lawak tul lah p makan rumah org tak tahu apa sebab..keh..keh..

Ciklinn said...

wah comellnyer kasut tu.... mmg ku pun berkenan.....

samalah linn pun camtu... anak2 dah besar2 ni jerk baru beli yg mahal2 sikit...sbb diorg selalu pakai..jadi tak ralat sgtlah kan..

Hirda Ibrahim said...

yeayyy..finally kan?
haaa ko amik gak design camni...
dh design mary jane x cuns kan?

hardy punya dh ketat. tapi masa dia muat dulu, dia memang suka pakai nike ni compare to osh kosh.

how much ko beli? hari tu aku tgk kat al-ikhsan, dia less tinggal rm80. x tau size hardy ada le x. tapi kaler blue aaa...

tapi serius cun kaler pink. kalu aku anak poms pub aku beli PINK juagkkk...

ps: weih ada gaya suri cruise apa...hahhaa....

Jasfyra said...

ala...jgn luruskan rambut echa plzzzz..rambut dia dah cantik camtu...

uih, kasut anak kita sama ar sham..nike brand gak..mmg sejibik..aku beli kt al-ikhsan gak..hehehe.tp tang kaler je lain.dina kaler hijau, arissa kaler biru...eeiiii, kalo kita leh jumpa besh ni, leh pakaikan anak kita kasut ni sama2 kan..hehehe

☆ lieya latif ☆ said...

wei tak yah nak rebonding2...mmg echa ade gaye suri tu....pegang beg pun ade style...aku suke tau....tapi bab wachaaa tu aku tak tahan tu.....kemain tinggi angkat kaki hi hi hi

sham aku berkenan ngan kasut nih...sabtu ni baruplan nak cari kasut cenggini tuk mia n mija...tp tu leee....kos tuk 2 org ni lagi laa besar he he eh eh so aku kene decide betul2 ha ha haah ahaahaa.......alah awat ko tak tunjuk echa pakai kasut ni ....nanti ko tunjuk k...ape2 pun aku suke pilihan ko nieh...kalo pakai ngan skirt pendek mmg stylo abis laaaa...suri pun kalah tau sham he he he he

Unknown said...

shammmmmm kasut ni sebijik cam kasut farhan masa dia umur 2 tahun, tapi kaler merah (ialah anak aku lelakikan, takkan aku nak suruh dia pakai pink kaler)

sekali semalam aku jumpa balik kasut ni yang aku dah simpan selama 2 tahun (farhankan dah 4 tahun) aku try pakaikan emily, muat kooooo.. pasni papa dia nak cuci balik, pastu emily dah boleh pakai.. nanti kita pakaikan echa dan emily ek..

Filla said...

hih... suri mmg comey 2 d max..heheh... echa pon comel..x yah ler buat rebonding yer... neway kasut nike tu comell..acih ada yg strike dier kaler ijau.. tp baper kali jer pakai..sbb leceh ar..msuk jer kete sumer dia suh bukak segala socks pon bukak..pakai sipar gak senang..hahaha..

attyfir said...

bior je rambut echa tu..cantik gtu..

Anonymous said...

Echa dapat kasut baru ye..cantik la..jealous aunty..

Puan Iza said...

wah! echa dapat kasut baru la....serius cantik kasut tu sham...iza pun suka dgn kasut tu....

eMMa@iKKa said...

wooooo..jauh tu sampai ke KL cari kasut utk echa!!! Nasib baik dpt kan. Pink colour lagi kasut baru Echa..!!! Kalau daku lah...tak ada makne nyer nak shopping sampai ke KL..paling kuat pun sampai Mid Valley jer...:)

ILA said...

Ila mmg prefer nike... beli agak2 besar ckit supaya leh pki lama. Kalo besar tuh, memula pkikan stokin yang agak tebal ckit...AFIQ nyer 1st sandal nike Ila beli dr dia umor 7 bulan. Bayangkan until now 2thn 2bln, dia still leh pki lg sandal tuh... Kan berbaloi w/pon regenyer mahal ckit tp x la cepat rosak.

Erna said...

Amboi, siap letak gambar Suri lagi heheh...

Wah Echa dapat kasut barulah, saya pun baru belikan kasut untuk bebudak ni, samalah Nike juga heheh...

Beli pink utk Ellisa & biru untuk Ashraf, nasib kasut-kasut tu ada less, x de la rasa sangat macam mahal hehehe...Sebab tulah saya beli masa SALE, kalau tak SALE, tak merasalah...hehehe

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

cun beb ........nike lagi
untung ler echa.....kecik2 dah merasa pakai kasut nike......auntie nie, kawen ngan uncle baru kenal kasut nike tau ....hik hik hik

betul sham, kekadang nak beli kasut @ baju memahal kat anak nie kena pikir 44x kali ......yelah, pakai ntah baper kali.......jer ...tahun dpn dah kena cari kasut baru ....kaki membesar....

batrice kaki panjang siot .......aku dok berkenan ngan kasut ala2 sporty anakku (aku layak anakku nyer brand jer ....he he he )sekali xde size ko ......tinggal size 7 paling besar.....anak aku dah pakai size 9 ....adoiler....tp aku nak try bodek papa dia ler beli satu kasut cam echa tu ......aku nak pink gark....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails