Thursday, January 08, 2009

Cicak Girl

migrain aku melayan anak aku yg sorang nih.. korang nengok ler.. boy ke girl anak aku nih.. da ler skirt..legging sumer xmo pakai..nk pakai suar jeans jer ngan tshirt yer.. kt umah dok brlenggeng jer xnk pakai baju..mana la aku x geram.. tu yg kdg2 aku cubit2 jer peha dia yg gebus cam peha fafau tu..

suker ati jer dia pnjat grill tu..tu ler keje dia hari2... pntang bukak pntu..mula nk pnjat grill.. dia kata dia cicak girl..bley???





aku smpt amik video masa echa tgh manjat nih..tp x tau pesal tah ..bengong ker pc aku..x leh upload la plak..


19 comments:

Jasfyra said...

sham, gelak aku tgk aksi echa ni..dia ni sama peel ngan arissa ar..cuma arissa pandai panjat je, xpandai turun lagi..wakakakakaa..

cicak girl ek, gelak lagi..hahahahaha

Su Hana said...

uihhhhhhhhh terer la anak ko..maryam x lepas..hehehe sket je dia leh panjat... echa2.. hehe... cicak gurl ek...

wanie said...

tu dia...cicak girl dah start memanjat dah...

macam2 echa ni...suka memanjat2 gril pintu pulak..bahaya tu echa oii...

irfan pun sama...suka tak berbaju kat rumah...siap kena paksa2 pakai baju...lepas tu di reti pulak bukak baju sendiri..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

pergh........mmg penin ler sham...aku paham camno pening ko tu ....kita nie namanyer dpt anak dara....tp peel cam anak lelaki kan...adoi ler...

tp echa mmg lasak ler......giler tinggi dia dpt panjat...batrice 1/2 dia success ......lepas tu aku yg lekas2 turunkan dia....aku x mau amik risiko lorr...keh keh keh

cicak girl pun cicak girl ler....janji echa tetap maintain comel....

dia peel kat umah mmg tak mau pakai baju erk sham......adoiler...

attyfir said...

amboi anak dara seorg nie hah..dah jdk cicak man lak dia..

Puan Iza said...

Mak aih! anak dara panjat grill.....ooo cicak girl yea....samalah peel dgn haikal sham....suka gak panjat grill nie....geram tau kdg2 sbb takut dia jatuh jer....

Hehehehe seksi la echa ni kat umah. pakai pampers je ek....tu la iza pasan gak byk gambar echa yg pakai pampers je kalo kat umah :-)

♥ i'me ♥ said...

uih cicak girl sorang ni...bukan main lagi panjat grill tu..tinggi lak tu... tak gayat lak echa ni...

haa sham.. tu pasal la kitorang tak buat grill yg kotak2... kitorang buat style memanjang..so mmg tak blh panjat...tapi kat umah mak saya grill yg berkotak... apa lagi msg2 bergayut cam apa jeee...

☆ lieya latif ☆ said...

hi hi hi...ko ni sham buat aku gelak sakan tau.....mcm2 peel anak ko....tapi anak aku pun same....hi hi hi

tapi tak le panjat tinggi cam echa nie...sampai atas pintu haaaaa.....hi hi hi hi....takut laak aku tgk kalo die melompatke bawah free2 jek hi hi hih

hai...tu le kan sham, tak bawak masuk wayang sian plak...tapi kalo dah bawak cenggini la jadinyer...tapi ape pun...aku suke, sebab anak ko comel giler mase panjant tu....dahle pakai pampers jek....auwww!!!!!!!!!

Anonymous said...

Ha..ha..tingginye anak dara awak memanjat sham.Berani lak dia tu ye..memang cicak girl tul tu..he..he..perangai sapa la dia ikut tu ye sham??awak ker? he..he..

eMMa@iKKa said...

Sham sejibik macam pe'el anak aku Tcha..!! Sukalah panjat grill...berani sungguh mereka nie kan. Iskh..kadang-kadang tu geram tau!! bukan apa takut jatuh kan.
Kalau aku sempaty photo tcha mcm nie aku akan tunjuk kat kau..!!

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

wah boleh amik tender cuci bangunan ni..keh..keh..berani tul dia sham..aku pun ngeri..dah ler ceksi mekci..gigitkang montot tu kang...

ILA said...

aduh..betul2 pengaruh filem betul la anak ko ni Sham!! ahakss

Cicakgirl...cicakgirl...turun!!

Ciklinn said...

ya allah..ada2 jer echa nie.... tak takutlah pulak yer dier...

dia selesa lah tu pakai pampers jerk... byk anginnn heheh

Unknown said...

hahahahahhahahahaha...biar benar budak nih! cayalahh! hahaha...best best best..

happy2gether said...

bukan stkt echa, syasya pon suker nor ngan cicakman...dari aritu dok sebuk nak tgk cicakman planet itam...ehhehe sabo jeklah echa...

hebat dah sampai ke atas tu...chai yok! tapi kena selalu tgk ek?takut tetiba dia panjat...tinggi dah tu...

Hirda Ibrahim said...

uihhhh cayalah cicak girl!! hardy pun berani panjat sampai suku grill je... heheheh

Anonymous said...

Sham naper anak ko begitu mengganaz....
ni xkan suka tgk cicakman kot... takutnyerrrr.. echa bertukar menjadi "cicakgal" hehehehe
kemain tinggi lagi grill tuh dia panjat.... berani dia erk....
yg klako nyer baju x pakai pun... whakakakakak....

Unknown said...

tu dia cicak girl dah panjat grill.. kemain tinggi dia panjat sham, kau tak risau dia jatuh ke.. kalau aku mesti mulut aku dah pot pet pot pet suruh turun

Erna said...

Mak aih, dasatnya si echa ni, ni anak dara ke anak bujang ni. Ashraf pun tak pernah memanjat macam ni tau hehehehe...ni baru betul-betul Cicak Girl....heheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails