Thursday, January 22, 2009

Our 1st Vacation in 2009..





yer...kami akan ker Cameron Highlands..cheh..tajuk cam gempak jek..hehhehe...xper la kan..jnji ada gak coti2 mesia kan.. ekceli plan nk ke CH ni..plan last year bln 11 ..tp x ksampaian sbb da fully booked.. so kali ni aku da booked dari bln 11 last year lagi..tp masa nk buk tu..aku x perasan lak date 24-26 tu masa cuti CNY kan.. skali bila tgk calendar nak apply cuti..skali mmg da free2 jer dpt cuti...hmm harus la jalan jem giler kan... tp x pela..yg penting dpt gak aku g jalan2..

kami will stay kt Strawberry Park ni for 3D2N ..kira ok ler..da lama x g CH nih...last pg masa bln May 2005..masa tu aku baru brtunang.. so leh la kitorang mengimbau saat2 manis prcintaan kami dlu.. hahhaha.. nakkk..muntahhhh... huihh...tp kalo Dato' Fadzilah Kamsah baca ni ..msti dia stuju ngan aku...

x sbr da nk pg nih.. mood nk wat keje pon da xde..mujur bos pon bz g meeting...leh la mak berangan kejap..hahahha...

15 comments:

Hirda Ibrahim said...

berangan...sila berangan....
heheeh..bila lagi kan ko nk rasa cam zaman tunang2 dolu kan?
kompem romantik kan??

nanti jgn lupa upload pic k?

Erna said...

Wah seronoknya dia nak gi CH. Saya pun dah lama tak gi sana, last gi sana masa Ellisa umur 5 bulan, iaitu 5 tahun sudah.

Hajat di hati ni, dari tahun 2007 nak gi CH bawa Ellisa & Ashraf tapi tulah, sampai sekarang x de rezeki nak kesana lagi.

Jangan lupa amik gambar byk-byk ye... :) Happy Holiday!!!

Filla said...

happy holiday!!!! ko bli jagung mutiara tu bebanyak.. sedap nak mati okeh!!!! snap lebih2 sket..baru rasa mcm kat overseas..heheh

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ko cuti2 ker cameron erk sham
best tu...sejuk, nyaman ....jgn 3N2D tu ko dok terperap dalam bilik tak kuar2 udah ler...nama nyer pun mengimbau zaman2 cintan cintun gitew....
keh keh keh

♥ i'me ♥ said...

wah....bestnya nak gi CH... saya pun dah lama tak naik sana.. last masa naik tu cuti ramai2 dgn family hubby (jan 2007).... yg tak dpt dilupakan, arwah FIL saya meninggal kat CH... dprd agenda percutian, jadi tragedy lak... balik bawa mayat..sedih kan??

have fun kat sana nanti... bestnya dpt mkn strawberry... fresh gitu!!!

Jasfyra said...

bestnya p ch...jeles ar
amik gamba bnyk2 tau

attyfir said...

selamat bercuti..yer..

Su Hana said...

sham..ko jgn lupa beli jambu kristal tau..setappp manis gila.. km br p bulan 5 thn lepas.. hehehe pastu mkn strawberi coklat...sana murah 3 cucuk rm5..aku dok sana asyik balun tu jek..hahahaha...selamat bcuti tau!!! take care...

Anonymous said...

wah.. sonok ekau erk.. coti2 mesia...
hmm dolu2 berdua jerk.. skang bertiga... jgn lupa hapdet nanti... sure best... sure ko taram stawrberry byk2 ya sham...

Puan Iza said...

Sham...happy holiday kat CH tu....nanti bolehlah ko berangan masa ko pi zaman ko bertunang dulu tu hehehehe....

Mesti sonokkan...dahla sana sejuk....nnt jgn lupa snap pic byk2 tau...

☆ lieya latif ☆ said...

ala jelesnye aku....aku pun suke gile gi cameron sebab tempat sejuk.....wei selamat berhoney moon okey...aku nak strawberry sekotak tau...kui kui kui

Ciklinn said...

wah syiokknyer... nak ikut...nak ikutt.....

yantz-yeem said...

holiday list tahun nie cameron highland pon dlm list...tp x tau le bulan bila nak pie....so enjoy!!!

Anonymous said...

Wah syioknye gi Cameron..lama dah kita tak kesana last naik cameron 2006. Enjoy yourself ye..& take care

Unknown said...

sham, cepat ler update holiday kau kat CH ni. tak sabar aku nak tengok.. aku pun dah masuk dalam wishlist tahun ni nak gi CH ni.. ntah bila laki aku nak bawak.. aku dah meroyan dah ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails