Wednesday, September 09, 2009

Menu buka semalam punyer semalam..(isnin la tu)

memandangkan kebanyakan hari kami berbuka di umah omak den.. maka hanya perlu menambah 1-2 lauk sahaja bg memeriahkan suasana.. tu pon da melimpah ruah x termakan ko.. sbb aku ni rajin pemaleh yg hamat nk masak.. so bila sesekali tu kena la up kt sini kan.. bkn apa nk gak brlagak tunjuk yg aku ni terer leh gak masak...

Menu 1 - Telur Bungkus yang x brp nk membungkus.. masa ni tggal 10 mnt je lg nk bukak poser.. kelam kabut aku


Menu 2 - Ayam Sambal Limau Kasturi
peberet den selamanya...sodappppppp




8 comments:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

adus ko tahu x aku penah buat telo bungkus.. apa kt ko ajar aku..ngeh ngeh ngeh...

Softtouch [Hanim] said...

nmpak myelerakanlah ayam sambal limau kasturi tu....ayam sambal tu letak daun limau kasturi ker?ke perahkan sikit ngan limau kasturi kat dalam ayam tu?

As said...

aku ko tau.. x reti nyer nak buat telur bungkus ni.. whkakaka.. slalu hancur...
mak ai.. sedap jer nampak ayam ko tuh...

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

menyesal aku tengok ayam masak sambal kau tengahari ni.. terus perut aku krok krak krok krak. ishk ishk ishk meleleh air liur aku..

aku selalu masak ayam sambal tak taruk limau kasturi, tapi aku taruk serai.. pun sedap gak..

Puan Iza said...

ada gak wat telur bungkus tu tp selalu tak jadi bngkusnya huhuhu....

☆ lieya latif ☆ said...

ish ish...kejam tul ko.....terus rase lapar tgk lauk ko tau tak....

eh pada aku kire pas la ko bungkus membungkus ni...kalo aku haram...sah2 dah sopak sane sopak sini ....kuakakakakakak

Emy Omar said...

Sham..sedap nampak ayam kasturi ko tu..pandai ko buat telur bungkus tu ye macam kat kedai lak..kita kalau buat sure hancus ye

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

biar pun telur bungkus ko tu x berapa nak membungkus ko kata
tp yg tu gark menarik di mata ku...tu belum rasa lagi tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails