Monday, November 02, 2009

Birthday Bash Farhan & Emily @ KFC

Farhan & Emily Double Celebrations
Date : 25 October 2009 (Sunday)
Time : 11.00a.m - 2pm
Venue : KFC Wangsa Maju
**********************************************

1st skali nk ucap tq wat mimi sekeluarga sbb sudi jemput kami ke bash Farhan & Emily yg sangat meriah ini...dan sudi la kiranya menerima hadiah yg x seberapa itu...
sorry yer mimi...sbb lmbat hapdet entry bash F&E nih... mak bz la lately nih... ni pon byk gak pics yg aku cilok dari official photog ko tu...cntik2 ar gambar... xde modal nk meraban so layan pics je la k..


antara tetamu yg hadir pada hari itu...ramai giler jemputan ko mimi...ramai gak muka2 yg aku x kenal...


masing2 da tggu dpn meja food... da x sbr nk terkam food...lapor nih...







yea yeahh.... rock u!!!


lets dance!!






ketibaan chicky...ramai gak kids yg meraung bila tgk chicky nih...termasuklah besday boy nyer...sian farhan...berjuraian air mata dia...sib baik echa ok je..masa bash kanda dlu kenmain tkt lg...now da ok da..








mr. cooi n mr. ghazi... ya allah geram aku tgk anak ko nih linda..putih melepak


the cake...from SR with love








pic beramai2 sblom blk


ni pon x sumer yg ada...ramai gak yg da blk masa nih..





4 comments:

attyfir said...

meriah besday farhan ..

Unknown said...

ala tak pe sham, aku tak kisah lambat ke cepat ke.. tak buat pun aku tak marah.. aku faham semua orang pun sibuk..

ooo masa bash kanda dulu si echa takut jugak chicky ek. cemana kali ni boleh tak takut. meh kasi jampi sikit supaya farhan pun tak takut chicky macam echa..

ghazi tu memang putih melepak lepak kan.. geram rasa nak culik dia masuk dalam baju jer, hahaha linda dengar ni mesti ngeri jer dengan statement aku kan. hahahha

Mimi said...

Sham..mmg najeeb takut tgk Chicky sbb first time tgk..kih kih kih..mula2 dia ok, tp bila chicky start peluk je org lain, dia nangih sbb ingat chicky nk peluk dia lepas tu.

Suka tgk rambut Echa yg lebat tu...lagi satu bantal busyuk takleh tinggal ye :D

Hirda Ibrahim said...

atleast ko update gak poms, aku update dlm fb & fp je ok. hehehe..

weih.weih.. pic ramai2 tu mana echa weih? wahh mak sudah feeling2 anak dara tauuuuu.... hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails