Monday, October 13, 2008

Pagi Raya Pertama 2008...

Salam...
Ari ni baru ler ada kesempatan nk upload gambo pagi raya... tp sebenarnya aku skt ati jer tgk gambo pg raya nih...tah pesal tah...pic x clear la..tp drpd xde..biar la ada gak gambo nk wat kenangan kan....
pas2...cabarannya bila ada anak kecik ni kan..yer ke kecik...x brp kecik sgt la kan... biler echa wat perangai xnk pakai sumer baju2 baru dia..trmasuk la baju kurung dia xnk pakai... siap brpegang kaki ngan tangan nk pakai..siap melalak2 sumer...pas2 pujuk bg makan mcm2..baru la dia ok sket... tu pon ..ukak ju..ukak ju(dia suh bukak baju)...dia rimas agknya...panas pon yer gak..

da setting baik punyer..tiba2 echa gi gosok idung la plak...
ni kt umah aku...
gambo ok da sket...tp senget la plak...eiii geramnya...

ni la yg paling okeh...ok ler kan...drpd xde....


sibuk nk makan....



baru jer ummi n abahnyer gedik2 nk brgambo 2 org..echa da sibuk nk amik camera plak..
tu yg ada gambo pala echa sket tu...hehehhehe


muka gelabah jer aku...sbb nk cpt..takut echa nyibuk lg...


haa...kalo senyum camni kan cntik anak ummi...ini x...nk mengamuk jer kejenye...


ngan ummi lagik... kengkonon echa tu nk wat peace sbnrnya..tp x reti..hahahha


ha..camni la peace....heheheh.... ummi ko lebih nk brgambo ni..hehehhe...bila lg yer x...


aku sorang tgh control cun...hahhahaha...


nk melaram ngan baju raya....


ngan abah plak....
ni kt umah mak aku...

aikk...ummi ko lagik...

hmm...tu jer la..gambo raya pertama yg ada...sbb lepas tu smpn camera x kuar2 lngsung..sbb x lama pas2 echa ngamuk sakan suh bukak baju... dia brlenggeng pakai diapers jer pg raya okeh.. lupa plak aku nk snap gambo dia brlenggeng tu...sbb aku tgh panas ati sbnrnya... lepas asar kitorang zasss balik rasa umah mertua aku... echa pakai shirt ngan jeans sajork yer... cheh ... ko igt ko raya kt mana echa.. org msia kt amerika nun tu pon pakai baju kurung tau...
sekian citer raya pertama saya n family yer... biasa2 jer... kalo ada masa nnt sy hapdet lg okeh..


5 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

tu dia..
baju raya lip lap lip lap dah kuar dah..
ooo pink karer rupanyer...cunler manik tu...colourful sungguh le sham...
biasa ler sham....bebudak nie cpt rimas...sib baik batrice nie maintain ok jer w/pun ngan baju kurung dari pagi sampai malam...

wah...1st time nengok echa ngan sepit di rambut.....comel ler....

Jasfyra said...

waa....glamer abis baju ko sham..
kalah mak datin
kaler tu peberet aku tuh...cantik gilos
manik tuh xleh tahan tu...cantik....baper hengget ko tempah tu?

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

comelnyer echa pakai baju kurung ngan sepet rambut..cuma tak de mood lah pulak yer..
sham budak2 ni mood dia kiter tak leh jangka ler..sib baik jannah tak kisah nak pakaikan aper kat dia..buat masa nilah, esok lusa tak tau..
cun nyer batu2 kat baju sham tu..wah mcm selebriti berayalah pulak..ooo lupa lak sham memang kwn ngan artis kann...keh..keh...

☆ lieya latif ☆ said...

alahai comelnye korang anak beranak berbaju pink...cantik laa sham...sporting gak laki ko nak berbaju pink bagai haaaaaaa....

comel si echa pakai sepit tu...kiut aku tgk....echa byk tak kumpul duit raye....jangan lupe suruh umi masuk tabung yeak he he he he

sham meriah manik2 kat baju ko...jahit sendiri ker...cantiklah

Unknown said...

ehem ehem.. meriahnya baju dengan labuci.. silau mata aku ni ha.. hehehehe.. tapi serius warna pink tu cantik ar.. masyuk jer dengan sham sekuarga..

best ek kalau umah mak mentua dekat2 jer.. tak macam aku ni ha, sorang sinin, sorang sinun.. penat atas jalan raya jer bila balik kampung. hahaha

eh eh sama la echa bersepit rambut dengan emily.. langsung emily tak mo ikat rambut.. sepit tak pe.. tu pun tak sampai 5 minit dah serabai balik rambut dia..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails