Wednesday, December 16, 2009

Alhamdulilllahhh....rezeki...

aku mmg akui yg thn 2009 ni mmg tahun murah rezeki buat aku... mcm2 aku dpt thn nih.. hadiah dr sang suami pon mmg yg x terjangka sumer aku dpt.. alhamdulillah aku brsyukur dgn limpah kurniaNya..
ptg semalam dpt surat fr. admin....isinyer....
alhamdulillah brtambah lg rezeki aku... wpon mungkin bg some people bnda ni xde la sebesar mana.. tp bg kebanyakan yg keje gomen cam aku ni.. mmg brharap sgt dpt anjakan gaji ni.. setakat nk tggu kenaikan biasa tiap2 tahun tu..mmg letih...ciput je yg naik...tp bila dpt anjakan ni..byk la sket tmbahan dia tu...alhamdulillah spanjang lebih 8 thn aku keje kt gomen ni..ni kali kedua aku dpt anjakan...1st anjakan aku dpt tahun 2006... lama giler tggu padahal masa tu TK1 aku da brtahun2 aku lulus...pas2 yg TK2 ni pon aku da lulus tahun 2007..mknanya lepas je dpt anjakan thn 2006 tu aku terus amik exam PTK lg...dan lulus lg... so thn 2009 ni baru ler dpt anjakan.. so pasni aku da xyah amik exam PTK lg sbb tgga gaji aku da smpai P3... kena tggu naik pangkat ke N22 la plak... tp naik pangkat tu rasa lmbt lg la kot.. kt tmpat aku ni payah nk naik pangkat... giler ramai org nk kena brsaing... xpe la kalo ada rezki nnt ..mana tau kan...
p/s : hirda...ko mesti x paham kan...hahahha...yg keje gomen paham ler ....
yg paling best sbb aku dpt pelarasan dari bulan April 2009...yahuuuu...ada la lebih sket duit nk menyopping...hahahha...bnda lain x igt...shoping shoping shopping...oh yer...nk kena la blanja family sket kan...rezeki yg dpt kena la kongsi ngan kluarga baru la berkat n tmbah murah lg rezeki...amin






15 comments:

~~ciklinn~~ said...

vavvavaav tahniah2... pasni banjer aku yerk..hehehehh

::M e L L a:: said...

Alhamdulillah murah rezeki ☺.. congratzz!!

Emy Omar said...

Tahniah Sham..kenaikan lulus PTK ye..murah rezeki.Takpe sham,kalau kena bersaing pun kalau dah memang rezeki kita tak kemana..

eMMa@iKKa said...

Tahniah Sham!!!! Syabas!!! Syukur!!!! Bleh blanja kengkawan kan!!!

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

tahniah..aku pun sama cam hirda...x faham gak..hahahahaha...

Softtouch [Hanim] said...

tahniah sham..alhamdulillah...sy pun xfaham sbb sy bkn keje gomen..increment kan haruslah bersyukur sgt..bkn sennag kan sham..tahniah

☆ lieya latif ☆ said...

alhamdulillah...murah rezeki ko sham...tahniah.....bertambah punca pendapatan family....betul ckp ko, walaupun n17 tp tu dah bermakne buat kita kan....amin....syukur sangat2

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

congrats sham!! rezeki tu... w/pun saya tak keje gomen, tapi faham gak dgn citer awak sebab hubby saya org gomen.... hehehe...

Mimi said...

hehe..aku pun kurang faham..tapi apa2 pun tahniah!
Betul tu..rezeki yg dikongsi dgn family bertambah2 keberkatannya..

atty's said...

congrats sham..semoga ko murah rejeki selalu .amin

Ayumieza said...

tahniah kak syam..semoga rezeki selepas ni berlipa kali ganda lagi..aminn

Ayumieza said...

tahniah kak syam..semoga rezeki selepas ni berlipa kali ganda lagi..aminn

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

Tahniah Poms.. duit lebih leh simpan buat belanja tawun depan .. heheheh

Hirda Ibrahim said...

hahahahha... mcm tau2 je aku kompem x paham kan?
apa2 pun Alhamdulillah...
rezeki tu ko.. rezeki aku tgh thn 2009. rezeki ko ujung thn. paling best ada backdated salary tu..
so, apa lagi?? moh le kita bershopping...
sila set date... ;)

Puan Iza said...

Tahniah sham!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails