Thursday, December 10, 2009

besday sang suami...

8/12/09 (selasa) ari tu... besday cooi yg ke-33...aku ni kiranya tua dari cooi hmpir 2 bulan ler kekiranya..menci aii tauu...dia salu brlagak kata dia lg muda...hek eleh...2 bulan pon kecoh ke.. tua2 pon ko gak yg sebok nk kawin ngan aku dlu... so 8hb tu kitorang ni pon amik ler cuti..kengkonon nk g celebrate ler besday cooi tu... plannya nk dating berduaan je.. skali mak aku ada hal la plak so xleh jaga echa...akhirnya bwk jugak la bdk debab tu ikut skali.. so kansel la niat nk beromantika tu kan...jenuh mengejar echa jer la jwbnya... eh pelik tul la aku ngan bdk sorang ni tau...bdn debab tu tp kuat betul berlari...trmengah2 mak ngan apak dia yg comel ni mengejar..




ni hadiah utk besday boy..boy ker??? malam sketttt..ek...da bangka dah...hadiahnya kecik dan comel je...hehehehe




isi di dalamnya... hahaha kejam kah aku hanya mmberi hadiah ini kepadanya...tp jgn x tau yer..ada satu lg hadiah dok pending sbb dok cari dan mencari tp xdak size...yer aku nk bli crocs utk cooi..tp da merata alam cari...tp size xdak.. cooi kata kalo crocs xdak size...adidas pon ok je dia kata...huh!!!



jalan kt KLCC ni mmg nk kena sedia byk coins...abis kena blasah nk naik menatang nih.. sblom ke KLCC ni...aku ngan cooi smpat g pavilion tgk movie berdua..tgk New Moon...siyes..aku nyesal tgk citer ni...hampeh..bosan...x bes lgsung..eh aku pelik apsal org dok kata si ponti edward cullen tu hensem eh...aku tgk x hensem lgsung..muka da ler pucat lesi..mmg muka ponti la kan...hensem nan ado!!! aku ni dok la trpengaruh citer org tu psl la sebok sgt nk tgk citer ni...skali...nan ado!! tp awek dia si bella tu leh tahan cun la..sgt x sepadan okeh... mintak mahap ler kt sapa2 peminat edward cullen tu yer...sbb di mata mak lgsung x menawan



pas abis tgk movie tu la dpt call dari mak haku...suh amik echa...sbb dia ada hal nk g ziarah org meninggal..kena la blk umah amik bdk debab nih...pas2 terus g KLCC plak.. mission mencari crocs ler nih...tp haram sumer xdak size



masa ni g OU plak...giler 1 hari smpai 3 tmpat pegi tu..naik berlengas bdn aku.. besday cooi kali ni..mak blanja dia mkn kt carls jr. je..eh tu dia yg pilih ek..aku tnya nk mkn kt ner...tgif? chilis? apa2 ler..sukati awak... pas2 dia kata..ala xyah la mahal2 sgt mmbazir je...mkn kt carls jr. pon okeh je...wahhh baiknyer laki aku nih...jimat duit haku! nape ko x ckp nk mkn nasik bungkus kt umah jer...lg jimat!!



phew... lahapnyer pak ngan anak...ni benar kejadian yer...bkn lakonan semata2.. mula2 aku x bli burger pon utk echa...nk share je ngan dia...tp dia xmo...dia nk dia punyer sorang...so aku bli la 1set utk dia.. burger yg besar itu..echa leh habiskan hmpir 3/4 yer...perghhh trkejut aku ngan cooi tgk... biar betik anak aku nih...



siler bwk brtenang yer... cam ni baru ler ayu sket cik echa oiii



aku yg da brlengas..peluh2 ko...dok lari sana lari sini...msk shopping sana..msk shopping mall sini...letih weiiii..






10 comments:

Su Hana said...

korang mmg hebat..klu akulah..mmg dah kena heret dah ngan en abu..br p gaint pun aku dah penat sampai mlm..hahahaha

biar betoi ..smgtnya anak ko.... bak la sket daging awak echa..ciksu nak kasi maryam..sian maryam selim sggh...


hepi besday cooi :)

Su Hana said...

korang mmg hebat..klu akulah..mmg dah kena heret dah ngan en abu..br p gaint pun aku dah penat sampai mlm..hahahaha

biar betoi ..smgtnya anak ko.... bak la sket daging awak echa..ciksu nak kasi maryam..sian maryam selim sggh...


hepi besday cooi :)

Softtouch [Hanim] said...

haah lah sham, mmg hebat..sy pg satu tempat je pun dah xlarat. Bkn sbb peknen je kalu xpeknen pun sama jugak..tp zaman anak dara boleh plak jln byk tempat..itu menandakan sy dah tua..he he he

cutenya rambut echa mcm tu..pndai echa makan yer..ni syok kalu anak pndai makan senang ati jer bwk dia pg makan2

wanie said...

best2 sehari suntuk berjalan..dulu anak sorang larat lagi nak berjalan2 sehari suntuk ni..ni dah berdua dah tak larat..nak melayan karenah 2 beradik ni..bukan penat berjalan..penat melayan karenah diorang

Unknown said...

1st sekali, happy besday cooi.. eh eh mcam kenal jer bunga atas meja tu.. hehehehhe

wah echa, pandai makan beger ek, farhan pun tak pernah makan seketul camtu.. compem tak abis punya.

aku suka tengok ekspresi muka echa tengah gigit beger tu.. alahai comelnya. dengan lesung pipit dia yang lekuk dan dalam tu. memang comey.. duduk plak sebelah apak dia, memang muka sebijik sebijon cooi!

☆ lieya latif ☆ said...

hepi belated besdei cooi.....wah best ape adiah ko kasi tu....aku pun tawun nak cari beg gak....ops, jgn le laki aku bace, tak suprise dah he he he

lawak aku wei, konon nak dating berdua...last2 echa ikut sekali yeak....aku serius suke pic die makan beger tu.....comel giler....tekejut wei aku ko ckp leh abis byk tu...mmg dasat echa...tapi bagus laaa die nak makan...aku lagi suke layan budak nak makan dari layan budak tak mo makan...penat nak pakse2 nieh kan...he he he.....

Butik Remaja & Wanita said...

happy belated besday cooi...alahai kesian akak nak g berdting berdua pun tak lepas..baru perasan echa tu badan semakin debab ye sekarang...dasyat bila tengok dia makan burger terkejut beruk gaklah hahahha

Anonymous said...

Sham Happy belated bday buat husband ko ye..ok la tu sham..sambil celebrate bday sambil shopping2..eh..tak best ker cite tu sham??kita ni baru berangan2 nak tengok tapi ramai nau anak seluang yang kena berangkut tu yang asyik pending je ha..

Anonymous said...

Cooi.. Happy B'day... syok la ko ...ke KLCC celebrate b'day cooi...heheh... xpe la bawak echa... lagi meriah ko.. yg x tahan nyer.. asyik kejer nak naik binatang tuh...loteh mak... duit syiling kena banyak ni..
aku geram tgk echa... makin bambam.. adriana aku tgk makin selim melim.. sbb sumer suar dia dah longgar...dah la kurus anak aku tuh...huhuhu.. bila la nak dpt anak debab cam anak ko.... geram aku rasan nak cubit pipi dia

Hirda Ibrahim said...

hepi bday cooi...
sama le ko, aku tua 1 bulan fr shahnun....
elehhh tua bulan je, x de effectnya...

serius battery energizer ko ni..
aku setakat pi ikea+ikano+the curve tu pun dh letih terbongkang...

laa..ko x dpt2 lg ek kasut tu?
takpe, tunggu stock br...
hehehe bagus kan laki2 kita. soh pilih je tempat mkn, pilih yg murah2 je. laki aku lg rs nk menitik air mata... bila part aku nk belanja je... sure setakat kfc, mcd. ayat dia x habis2, x yah membazir. cuba time aku.... semedang tgif, italiannies & seangkatan dgn dia.. hahahha.. nafsu..nafsu..

cute nor muka anak beranak nk geget burger tu.... hahahaha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails