Tuesday, December 29, 2009

Makan2...

Date : 29/12/09
Time : Lunch hour
Venue : Pizza Hut, Giant Mall, Kelana Jaya
lunch td...aku ngan bespren aku kt opis g mkn kt pizza...ekceli aku nk banjer dorang sbb aku dpt increment ari tu.. last year dorang dpt dorang da banjer aku... so this time turn aku plak banjer dorang.. mula2 igt nk g s.pyramid tp tkt x smpat lak sbb dorang lak tiba2 byk keje... yg kurang keje aku sorang je sbb bos aku cuti..hahahha... so g yg dkt jer la ngan opis.. yg dkt giant mall ni jer ha..so banjer mkn pizza jer la ek..

my best buddy nana... ni pon pangai sama antu cam aku gak... g opis jer ayu dan solehah camni.. tp kt luar org x kenal kitorang...kekekeke...


mkn pizza biasa je tp amik yg stuff crust...aku kn giler cheese... kwn aku si nana tu xnk lak mkn pizza jejari tu..dia kt x sedap...so i followww..


yg ni kak mala..akak ni pon giler2 gak pangai dia.. aku ni kenkadang slumber je ckp "aku ngko" ngan dia.. kuang ajor tul aku nih kan... tp dia pon sama gak..so aku layan jer la kan..hahahaha.. akak ni kulit dia sgt cntik okeh... kalah plak aku ni yg lg MUDA dr diaaaa... akak ni putih gebu jek...cam ala2 org arab pon ada... ni kalo dia baca mau dia pasan abis nih...hahahhaha...

ok..itu sajer citer aku...sekian, tima kasih!!




6 comments:

As said...

ayu nyer ko sham pakai tudung... perempuan melayu terakhir...hehehe
ko p opis pakai tudung erk... bagus arrr....
aku ni ntah bila la...huhuhu...
dah lama aku x mkn pizza... ntah la pesal.. dulu suka..ni sejak ngandung ni x terlintas pun nak g mkn...

Jasfyra said...

bagus la gitu..sapa rezeki lebih leh banje mkn kan

☆ lieya latif ☆ said...

auwwww...ayu nye hang sham...hik hik hik...

adoiyai...meleleh gua tgk pizza tu tau.....selalu pekene dominos jek...dah lame tak pekene pizza hut .....lapo aku tgk wei...

Softtouch [Hanim] said...

haah ayu sham..same lah kita sham pg opis ngan kat luar lain..he he he

rezeki lebih ape salah kongsi2 ngan org lain kan..InsyaAllah Allah akan tambah rezeki tu...

atty's said...

murah rejeki ko sham .banjer org..

Hirda Ibrahim said...

cantik ko pakai tudung lilit camtu..
aku pakai muka aku rasa dh mcm bola bowling... pipi tembam gila....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails