Thursday, December 09, 2010

hepi besday 2 u....

owhhh nk bitau kt sini, smalam 8 disember adalah bersamaan dgn besday cooi aka suamiku nan tercinta. tp malangnya, smalam plak aku dilanda cherry berry yg teruk, smpai nk g celebrate besday cooi pon x larat. owhh sian laki makkk. aku trperuk je kt umah. berulang alik ke toilet tak sudah2. pastu terlepek kepenatan.

tp sib baik la hadiah besday mak dah bli awal2. heheh. ini pon dia yg pilih sndiri. pntang bg option, cpt je ko pilih yg mahal2 yer. abis duit hakuuu.... huwahhhh.. xpe lah demi suami trcinta, apa salahnya kita mmbri kegembiraan padanya kannnnn...

 jeng..jeng..jeng.. apakah ituuuu? moto kahhhh???


ini lah dia yg mnjadi pujaan hati sang suami. dah mndapat pon ko kan. pasni sila jgn mintak lg yer...hahaha. anyway..hepi besday sayang.. semoga pnjang umur, dikurniakan kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki dan sntiasa berada di dalam lindungan Allah swt.


9 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

alahai...sweet okey.....takpe la sham ..sesekali berabis bagi adiah mahal2......hihihihi...yg penting besdei boy hepi (ish mcm tak kene nak panggil besdey boy...hahahaah).....

so hepi besdei cooi...semoga dimurahkan rezeki dan bahagia selalu....

Emy Omar said...

Selamat Hari Lahir buat suami awak Sham..semoga panjang umur & murah rezeki selalu ye
psst..dah elok ke cherry berry tu??

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

hepi besday utk suami mu :)

wah mesti smart gile bila cooi melaram..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

vavava makin hensem la cooi bergaya dengan spek mata hitam baru. heheheh

btw

Happy Besday Cooi.. semoga bahgia disamping anak dan isteri terchinta. hehehehhe

Softtouch [Hanim] said...

mesti makin ensem ccoi pakia spek nie...

alahai ciannye kene cheer berry...semoga cpt sembuh..

Jasfyra said...

shekali shekala kan...tp mmg cantik ar adiah tu.hepi belated besday tok hubby ko sham

Hirda Ibrahim said...

wahhh cantikkk...
berbaloi sgt dgn rega dia poms.

makin macho le cooi dgn spek itammya.. woo hooo..

E-Marlin said...

hepi besday to ur hubby..
sangat gempakla kotak spek mata tu.... ingatkan awak bg superbike kat hubby awak sham hehehe...
adoi sangat klakarla perkataan cherry berry tu hahhaa...

LizHairi said...

singgah sini jap :-)
spek beli kat klim10 ke sham??
hehehhe....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails