Thursday, December 30, 2010

KITA JUARA!!!!! yieehaaaa esok cuti!!

Syabas Skuad Harimau Malaya. Akhirnya penantian selama 14 tahun Malaysia berakhir malam tadi dengan kemenangan menewaskan Indonesia dalam perlawanan akhir. Tak sangka betul kan. Padahal 1st game awal tu kita dah pernah kalah ngan Indonesia 5-1. Sib baik lepas tu tukar goalkeeper si hensem Khairul Fahmi tu. Dah la hensem, macho, pndai plak main bola..ehh?? tetiba kannn.

Tapi mmg rasa rugi giler x dpt tgk final prtama kt Bukit Jalil tu. Dah ler menang 3-0. Trbayang2 keseronokan penyokong Malaysia meraikan kemenangan Malaysia malam tu. Tgk live ngan tgk kat tv tak sama okkkk. Dulu masa bujang2 dulu aku rajin gak pi stadium tgk bola. Mak penyokong kuat Selangor- Merah Kuning okkk. Ishh tetiba tingat zaman2 pi tgk bola kat stadium dlu. Mmg syok giler. Trkinja2 melompat x sedar diri. Buat wave tu paling mak suker. Hahaha. Sapa kata pompuan x minat tgk bola???

merasa gak Malaysia menggenggam Piala Suzuki tu


.tahniah Safee Sali sbb dapat Top Scorer. Ehhh ni player Selangor tauu..heheh


kesebelasan Skuad Harimau Malaya. Tahniah!! Tahniah juga buat jurulatih K. Rajagobal.


4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

mmg best game semalam kan sham...aku yg tak layan bola pun leh tgk mase final pertama ngan semalam...siap jerit2 lagi...mmg layan laaaaaaaa....

yg paling best..esok cuti...yahu!!!!!!

Softtouch [Hanim] said...

sy pun sama..xpernah2 layan bola tetiba smalam tgk bola secara tekun...tahniah harimau malaya....
yeyay!!! esk cuti...

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

yiehaaaaaaaaa menang! esok cuti ... balik kampung oooo balik kampung...

smlmkan sham aku siap mengucap x hengat ...hahaha nasib baik penjaga gol kite cekap...klu x mesti byk bolos gawang kite

Hirda Ibrahim said...

aku x tgk pun bola semlm... mak layan dvd grey's anatomy ko...

tapi mak salute habis la kan dgn derang ni. disebabkand erang kita cuti esok.. woo hooo...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails