Friday, December 24, 2010

Muslimah Model Wannabe..

kekekeke..apa2hal mak dah x tahan nk gelak ok. Giler klakar masa nih. Aku sibuk nk try tudung Ariani yg aku bli hari tu. Sekali minah kecik ni pon sebok gak nk menerai. Tak dibagi dia mengamuk nak jugak. Nahhh amik la ko..terai sgt lahhhhh..

hohoho comel la pulak. kekeke. Eh?? pasan ke??? Sesekali puji anak sndiri comel apa salahnya. Dah mmg comel nk kata apa kannnn..hahaha. Penuh sepetak muka ko alysya. Muka senyum control tu x leh blah betul la..

haaa.. yg ni perfecto kann. siap pndang tepi sket. Siap senget sket. Pas2 tangan silang kt dada. Hahaha..mmg xleh blah. Ishh tolonglah .. mana ko dpt pangai mcm ni. Alysya kata nk amik gambar mcm org ni la. dia refer kat wardina yg iklan ariani tu. Kan gambar model brtudung ni sumer amik gambar sumer x pndang camera kan. Amik pic dari tepi gitu. So alysya ni pon berangan nk buat mcm tu jgk lah kononnya. Sabor jer la.


6 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

comey koooooooooooooooo....melayut2 pipi hah ko...geram jek tgk hahahahahaha.... mmg camtu ar sham, beli ape2 pun budak2 yg sibuk nak menerai.....

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

alolo bulat tembam muka dak echa ni.. geram betul tengok.. dah ala2 muka ko jer aku tengok dia pakai tudung ni..

aku tak kasi langsung emily nak try. nehi nehi nehi, nanti rosak awning tudung aku. hahaha kijam

Hirda Ibrahim said...

aku nengok muka cooi wei.
dh rupa cooi pakai tudung pulak.. ha ha ha (but in version budak comei)

Emy Omar said...

Comel sham,pandai dia posing..suka tengok yang last pose

E-Marlin said...

comelnye...penoh muka dia bila pakai tudung tu :)

Softtouch [Hanim] said...

mmg comel echa nie...gebu tau dia...pndai plak tu nk posing2...anak pompuan sham kalu bab2 posing n melawa mmg cpt n pdai jer...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails