Friday, September 26, 2008

Buka Puasa Ngan Kengkawan @ Tupai2 KL

Sebenarnya program berbuka puasa ngan kengkawan masa aku form 6 ni ari sabtu lepas..tp sbb dok lama sgt tggu dorang email gmbar...tu yg lmbt aku publish entry nih... ni yg mak nk hangen nih..slalu kwn2 aku kutuk aku keje gomen..gomen lembab ler apa ler...tp aku ni mntak korang email gambar pon brkurun2 x dpt2 gak..jgn nk kata korang bz wat kijer ek...yg aku tepon..korang tgh membuta..kuar g beli barang ler..apa la..tu apa tu... pndai ngata aku... aku ber'intenet' ni pon..keje aku siap tau...mak marah nih...sbb lama sgt aku buh jer la gambo yg ada dlm camera aku..ada la sekeping dua..mana xnya...camno aku nk amik gambo...si echa lak wat hal malam tu..asik nangis jer..tensi aku..nk melantak pon x dpt..x kenyang aku mlm tu weh..wat rugi jer aku ngan laki aku bayar sorang rm46 ...dua org da rm92...rugi..rugi...


gambo amik kt tenet..hehehhe


ni pon...

me wif mona...respek la kt ko mon...baru abis pantang pon leh joint...caya la..


dari kiri..ros, eda n fiza aka uyut


para suami.... alamak apa lak nama laki ko ni uyut..lupa aku...
yg baju hijo tu nama harry


para bapaks lagik...dari kiri...benjo, angah n yus


para bapaks tgh menyembang slps mengenyangkan diri



leh plak echa kaki ayam jer kt situ...mnjerit2 xnk pakai kasut okeh
lantak ler ..jnji diam..
Program berbuka beramai2 kali ni x ramai sgt yg joint..sbb msng2 ada hal plak last minute...tp pape pon...ok la jugak..sbb setelah lebih 10 thn kitorang abis skolah...xtvt brbuka ni masih dpt kitorang teruskan setiap tahun...insyaallah next year kita wat lg yer kawan2...

1 comment:

☆ lieya latif ☆ said...

wah ...sham aku selalu dengar org ckp tupai2 ni sedap....aku tgk jalan2 cari makan pun mmg best.....harus laaa ku kesane jugka nanti...

tapi sian ko tak dpt makan ngan aman...tapi nape echa ngamuk...tempat tu panas ke...anak2 aku tak kisah kalo org ramai...asalkan tempat tu sejuk tak panas.....cam aku mkn steambot tu...baik jek dieorg...pastu aku ade gi bebuke kat jw marriot, si mija ngamuk...tapi tak teruk le....sebab tempat tu panas sikit....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails