Friday, September 26, 2008

Hasil Rembatan Baju Echa

Entry ni khas untuk Ina di Teluk Intan nun...hahhaha...
mula2 cam malas jer nk upload gambo ni sumer...takot kang org kata aku ni brlagak n poyo plak kan...ni pon nk tayang kt cni...tp da ko mntak sgt..mak upload la jugak....
Ni ler hasil rembatan baju echa yg aku beli...beli sumer yg ada discount jer ek..yg normal price nan adoo...x kuasa mak...jnji ada discount baru mak beli tau..heheheh...

suar jeans 3, skirt jeans 1, legging 1

baju..sumer t.shirt jer.. satu jer ala2 blouse..aku kan suka mnjantankan anak aku.. hehhehe tp xde la jntan sgt...feminin per..hehhehehe

tp aku paling suker yg ni...sempoi jer kan...gambo cicak lg...i likeeee...wpon mak penggeli cicak okeh...hahhahah

tuan punya baju...wat dek jer dia..x pedulik pon...huh tensi aku...

2 comments:

Anonymous said...

Cantik2x..pandai mak ko..pilih...utg anak2x zaman sekarang

Zanna_MamaBatrice said...

adoi...
sedapnyer shopping kat kl erk sham..
mcm2 ada...ari tu gi johor dah tak byk choice...zana pusing 4 @ 5 kali....dpt ler 3 pasang utk batrice...tu pun rasa cam tak puas hati jer...coz' tak berapa nak memenuhi citarasaku ini......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails