Tuesday, March 03, 2009

Jawab Tag n Award Mom Of The Year


Tagged from Hirda :


1. Admit one thing you feel awful about (involving being a mom).
bila echa start wat perangai ngada2 dia..ckp nk susu..tp bila aku buat dia xnk mnm..pas2 ckp nk tido..bila aku bwk masuk bilik...dia leh lompat2 atas katil n bila aku marah dia leh jerit kuat2 smpai umah mak aku leh dgr..mula la aku naik antu...aku cubit2 peha dia yg gebus tu..smpai dia meraung2...(eleh..aku cubit main2 jer pon...tp biasa la kan drama queen..sora jer lebih...pdhal bkn skt pon...)


2. List 7 things you love about your kids, you love doing with your kids, or that your kids love about you.

i) aku suka...bila echa lebih rapat ngan aku dr abah dia...apa2hal msti sebut nama aku dulu... kalo trjaga dr tido..mesti pnjat katil baring sebelah aku


ii) echa pndai wat lawak tau... ada jer idea dia..bila tgk aku gelak besar...lg dia buat..


iii) aku suker sgt cium echa..rasa cam x puas jer... suker gomol2 dia..pas2 gigit pipi dia...besnyer...hahahha..


iv) aku pun suker bila echa cium aku...smbil ckp.."saaaayaaaangggg ummi..." aduh...cair aku..


v) ada satu iklan tv tu...iklan poh kong...kalo echa tgk mesti dia dok menari gelek... x tahan aku tgk...so seksi tau echa menari...hahahhaha...aku pon ari2 x sbr tggu iklan tu sbb nk tgk echa menari...


vi) aku suker saat ketika aku nk bersihkan telinga echa...hahahah bleh gitu...tp siyes nih... sbb saat tu la echa akan jd baik sgt...dok dendiam jer...ralit bila cotton bud tu msk dlm tinger dia...smbil mata pejam n air liur meleleh...aku suker tgk echa masa nih...


vii) rasa bangga bila echa puji aku..."ummi antikkkk....ummi angi....(wangi..)hehehhe cemana x puji wangi...sbb dia pon sibuk nk picit botol perfume tu kt badan dia....so kalo da kena puji cair ler hati ummi dia nih kan....hehehhe..


3. Send this to 5 other moms of the year that deserve a reminder that they too are the best moms that they can be.


~ you

6 comments:

Miss Moon said...

betul time cuci tinga mmg budak2 nih dam je ...syiok la tew . Kalau isk siap boley terlena lagi ekkekeke

liwaniel said...

mesti comel echa menari gelek tu

Cik Puan Mimi said...

budak2 memang suka drama queen kan?? kita buat sikit jer, tapi dia punya sore, satu taman boleh dengar.. geram jer, macam ler kita dera anak.. hehehe

oo kau suka time bersihkan tinger echa ek.. mesti cuter jer tengok muka dia stim sambil air liur meleleh2 tukan..

Mrs. Hasanif said...

nak tgk echa menarik gelek!!! muahaha x thn aku bila ko bgtau echa sampai meleleh air liur bila korek tinga...maryam pun senyap klu aku korek tinga dia tau.. kusyuk je dia..hehehehe..

Mrs. Hasanif said...

nak tgk echa menarik gelek!!! muahaha x thn aku bila ko bgtau echa sampai meleleh air liur bila korek tinga...maryam pun senyap klu aku korek tinga dia tau.. kusyuk je dia..hehehehe..

Hirda Ibrahim said...

fuhh mesti sedappp je dia rasa bila korek telinga kan? sampai meleleh2 ayaq liuq...

eh iklan poh kong yg mana? aku x tau pun. sungguh ketinggalan aku ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails