Monday, July 06, 2009

Sabtu - Tgk Movie Transformer

akhirnya brjaya gak aku pi tgk citer transformer nih... wpon org lain ramai yg da g tgk last week kan.. x kira aku nk up gak citer pasal nih...hahhaha... perghhh.. mmg hebat betul penangan citer transformer nih... tiket full house okeh.. ni pon aku dpt sbb booking online yg e-payment punyer... kalo x mmg x merasalah ... kami g tgk kt GSC One Utama (new wing)..

tiket yg da lunyai sbb simpan dlm poket jeans.. kami pegi berempat...tp tiket beli 3 je..utk echa x payah sbb dia dok ngan aku...

echa ngan abg. long kesayangannya... xlupa jgk garfield kepam yg sentiasa diheret ke hulu ke hilir...


citer yg ni bila plak nk gi tgk??????


ni masa lalu dkt TGV..nmpak lah patung nih...terus amik gambo ngan bumblebee...hehehe..



ngan optimus prime plak... boleh x echa suh abah dia dukung dia cenggitu je.. sbb masa ni dia da ngantuk nk sleep.. so dia nk tido ngan selesa dia suh abah dia dukung dia camtu... kuar segala urat hijau apak dia dukung dia cam2...hahahha slamat aku...




9 comments:

Anonymous said...

amboi.. ang pun dah p tgk citer transformer... best arr.. echa camno? ok x? hmmm sonok arr.. aku ni bila la nak p tgk...

Softtouch [Hanim] said...

echa kalu jln mmg bwk yer dia punya garfield tu..igtkan dlm kete jer n kat umah.

mmg hebat penangan transformer ni..mana2 full house. Nasib baik kami x minat kalu tak kami ni salah soranglah yg full house tu..he he he

☆ lieya latif ☆ said...

ala okey la tu ko dah tgk, aku jek tak tgk2 lagi...takkan tgkkot...sebab aku tak suke citer robot2heheehheh nak tunggu ice ages tu jek laa kotheheheheh

echa oiii....gigih ko usung bantal musyuk ko tu yeak...hehehehhe....

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ko pun dah tengok?
aku baru jer nengok sabtu lepas....masuk kul 9 pm...kuar kul 11.45 pm...pastu...gi makan...kul 2 am kami baru sampai rumah ko...anak aku kecik2 dah pandai kuar sampai pagi hari...adoi lerrr.

tp mmg best kan sham citer transformers nie....aku yg excited ko...laki aku kata aku poyosss....keh keh keh ...x kisah ler tu kan...

pasnie jom ramai2 tengok ice age 3 plak sham....

☆ lieya latif ☆ said...

re : aku tanye sue ari tu die beli kat tesco kat ikea tu....tapi aku tak gi sane, aku trytgk kat tesco puchong....ade laa wei....ntah2 ade kot kat sume tesco...kalo nak aku beli kan ckp leeee....no hal nye... nak pos pun okey.....

♥ i'me ♥ said...

haa...sorang lagi geng dak tgk...echa ok tak??? rafiq & taufiq saya tido lagi 1/2 jam cite tu nak habis...ngantok sgt.. sebab panjang kan cite tu..hehehe...

echa suruh babah dukung tu ok la, sebab babah pun tough... kalau kurus mcm hubby saya, mau pensang..hehehe..tupun bising kalau taufiq suruh dukung dia, mcm la anak tu berisi sgt...

Su Hana said...

adoi jeles tgk korang dah p menonton..aku ni tah bila la..huhu bz je tiap2 mggu.. hari biasa lg x leh tgk...

hahaha echa ngantuk sgtlah tu..yelah kan lama movie tu..aku tatau la maryam ..rasa2 mau tgk 1/2 jln je..sah dia ajak aku blk..

Su Hana said...

adoi jeles tgk korang dah p menonton..aku ni tah bila la..huhu bz je tiap2 mggu.. hari biasa lg x leh tgk...

hahaha echa ngantuk sgtlah tu..yelah kan lama movie tu..aku tatau la maryam ..rasa2 mau tgk 1/2 jln je..sah dia ajak aku blk..

Unknown said...

bestkan sham? rasa tak rugi beli tiket sebab cerita ni lama kan. tapi si emily sempat tido kau.. apa taknya sebelah tangan togak susu, sebelah tangan pegang bantal golek, tu yagn lena tu.. kena plak peluk dengan papa dia bawah ketiak.. lagi la lena. hahah

so next movie bila??? hehhehe.. nanti kita2 jer poms nak tengok movie, tapi kena tunggu cerita yagn best2 sikit la yek..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails