Monday, December 15, 2008

Cerita Raya Kami...

wpon raya da lama brlalu..tp skang masih lg bulan zulhijjah kan..kan..hehehe ..so aku x kira nk gak citer kt cni..wpon sebenarnya xde apa yg menarik utk diceritakan..sbb raya haji..spt biasa la... x brp nk meriah sgt smbutannya kt kl ni kan.. just cuti..g solat raya..pas2 semelih lembu..pas2 makan..n makan..n makan...daging jer aku tgk di sana sini... muak okeh..pg raya kitorang x amik gambo pon...ada 2-3 keping aku snap dlm keta..saja suka2...



hubby ngan my FIL..layan tv jek raya2 nih...da la ujan dari pagi smpai ler ke pagi esoknya.. ngantuk n lapo jer aku dibuatnya...

echa pg raya xnk pakai baju kurung okeh..tetiba lak nk pakai gown... sbb aku malas nk marah2 sbb echa x brp sihat..aku layankan jer..gown pon gown la...

ni trademark echa skang nih...asal nk amik gambo jer bile sebut jer cheese or senyum .. echa akan wat muka cenggini... x thn lak aku nengoknya..






2 comments:

Cik Puan Mimi said...

tak pe sham, kira halal la kau buat entry raya haji.. betul jugak.. ni masih kira bulan zulhijjah kan..

aku pagi2 raya dah pakaikan f & e tu baju kurung.. nak rasa hari raya la katakan.. heheheh

memang betul sana sini hujan lebat.. susah nak gi jalan2..

kemain si echa senyum tayang gigi semua!!

lieya_latif said...

ko ni mmg laa sham...mengembalikan nostalgia raye haji...tetibe jek aku terbayang ketupat mak aku tau he he he he he he

aku suke laa tgk echa sengih cheese versi die....abis sume gigi die nak tunjuk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails