Monday, December 15, 2008

Mix Entry..

hari sabtu lepas (13/12)..kitorang da bosan dok umah... sbb belah siangnya..kitorang kepenatan slps brjogging yer...cheh nama jer jogging... ada la suku taman metropolitan kepong tu..yg lebihnya dok melayan echa jer..bleh x..echa xnk brjalan..dia nk brdukung jer ngan abah dia... sesak napas laki aku dukung echa smbil brjogging...muhahahhaha...xde maknanya... so kitorang fed up terus blk umah...tp sblm tu sggah dulu kt pasar sbb nk bekfes dlu... aku mkn nasi lemak ngan smbal kerang yer... konon nk diet..tp hancus... blk umah ..lepas mndi ..kemas umah segala... aku bntai tido smpai kul 4... aku x msk pon...yer la sbb da bekfes heavy kan..mls la aku nk masak..kalo da masak mst nk mkn jer kang... so pas maghrib baru la perut tu da brkeroncong mntak diisi... so igt nk g mkn kt luar kt restoran kt area selayang jer... tp byk plak kedai yg msh ditutup...yer la kebanyakan restoran ni kn mat/minah kelata yg punyer...hrs la tutup lama dari raya haji ari tu... so kitorang decide nk beli nasi kukus kt area damansara damai... pas2 hubby lak ajak lepak umah kwn kitorang si an...sbb da lama x jmpa dia..so ok ler..boring xde bnda nk wat kan...

echa spt biasa...mmg leh ngam ngan uncle an dia nih... elok jer aku nengok... hmm..kalo camni leh la aku tggalkn anak aku ngan ko jer an kalo kitorang nk tgk midnite ker apa ker...heheh..

lps kenyang ...lepak smbil layan tv..

leh thn cntik gak umah jantan sekor ni yer... hmm..bila la ko ni nk menikah nih... tolong cpt cari calon bini yer... x larat aku nengok ko dah...


Hari Ahad Plak.. (14/12)

ari ni ..aku ada jmputan ke knduri kawin anak opis mate aku... so senang ler aku...xyah masak lg.. mkn jer kenyang2 kt knduri tu kan...


apa ke nama bnda ni ek...kelllasss gitu..siap ada patung ice ni lg...
haa..da kuar da muka trademark echa nih...
hehehe... x lalu nengoknya... menyeringai okeh...smpai x nmpk mata dia..hahahha



5 comments:

atty's said...

hehehe..kiut je ecah senyum

Hirda Ibrahim said...

LOL..b4 apa2 aku gelak dulu. jogging suka tmn, pastu bedal nasi lemak. kita 2x5 sham oii...
aku pun, peluh kuar 15 titik, aku dh stop kepenatan. pastu leh bantai minum & mkn berkodi2...hahahha

weih..betui la ko, echa snyum cam rope sharifah aleeya aaa...

benda tu nama dia ice sculpture. ;)
memang rajin & terer sapa buat benda alah tu kan? ko mkn kenduri kat hotel mana ni?

eMMa@iKKa said...

Sham ..kemas sungguh rumah kawan bujang laki kau tu.!!!siapa kahwin dgn dia untung ohhh..!!..:)

mcm kes aku jer dulu...gie gym bagai nak rak..exercise itu ini...lepas tu balik dr gym..bedal makan tak ingat punya..hahahahahaha...:)

p.s..Thanks for the wish

Cik Puan Mimi said...

wow fully furnish la rumah kawan jantan kau.. nanti kalau dah berbini, cuci kaki jer la bini dia masuk rumah!!!

rajin gak kau gi jogging ek.. kalau aku, takde maknanyer nak gi jogging... jogging atas katil ada la.. hahahahah

lieya_latif said...

pergh...ko jogging sambil dokong echa...hebat ko sham.....slim melim ko sham kalo ko amalkan seminggu berturut cam ni....he he he he

weii seyes cantik umah kawan ko ni...mesti orgnye pembersih ....untung aweks die

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails