Monday, November 29, 2010

bahagia bila dpt membahagiakan anak sndiri

ni citer ari sabtu la kan. pas je g wedding tu, cpt2 gi OU. bkn apa takut susah nk dpt parking nnti. Tp sib baik jugak ler aku ni One Card holder. So senang lah sket nk cari parking. Tp tu dia... mmg ramai betul umat kt OU.

 echa mmg hepi giler. asik bunyik je bila nk tgk wayang..bila nk tgk wayang. laju je dia mengekor mak dia ni brjalan. mak dia brjalan mcm ribut. selalu apak dia trtinggal kt blakang. lemas betul aku org jalan slow2 nih.


mmg bes giler citer rapunzel nih. x sesia aku bli ticket awal2. lgpon salu citer disney mmg tidak mengecewakan aku. mak mmg suker tgk citer kartun. citer dia leh tahan klakar gak. terbahak2 aku gelak tgk si kuda maximus tu. lawak betul muka dia..


pas abis tgk movie, kitorang jalan2 jap kt dlm OU tu. Dok survey barang sket. Rajin betul aku ni pi survey kan. Aku mmg cam2..kalo nk bli satu2 barang tu mak suka survey dlu. Mana la tau kot dpt best offer kan..x ke untung gitu???



2 comments:

Hirda Ibrahim said...

echa dh makin ayu ko...
sedey pulak tgk anak2 kita dh makin besar kan?

best ek? akan ku cuba gak cr time nk tgk citer ni nanti.

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

haha semua sedang gigih update citer pasal repunzel kan..

betul poms, best giler la citer ni.. aku tak sabar nak tunggu DVD keluar. compem beli punya.. anak2 aku mmg happy giler tengok ni

wah echa dan pandai pose macam mia la.. suka aku tengok.. emily pulak kalau suruh pose, dia bg pose senyum senget la pulak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails