Thursday, November 25, 2010

Cowboy ke Cowgirl??? jessie la kononnnn...

ni pic bila ntah.. ada hari tu, balik keje pas2 nk amik echa kt umah mak aku. Skali nk balik umah, ujan la plak. Tapi renyai2 je la. Malas plak nk pegang payung segala. Sbb kt tgn ni dah penuh brg. Skali mak ko yg kreatif ni echa telah membuatkan ko jd begini....

ni hat cooi bli masa kitorang pg PD dlu kot. Ada tinggal kt umah mak aku. So amik hat, amik tudung aku wat jd camni. So selamat la kepala echa x kena ujan..kuakakaka.


smbil kedek2 jalan kaki nk balik umah, aku dah trkekek2 gelak. lawak giler nengok echa. Tp echa pasrah je dilakukan begini, sbb dia tgh sebok mkn biskut nini tu.


6 comments:

Softtouch [Hanim] said...

ya aw aw...sgt rapper rupenya..he he he...betullah sham kalu ujan nie mmg kita seboleh2nya nk tutp kepala anak tu..kita kene xpe jgn anak yg kene..ssh kalu budak tecik demam kan...

Hirda Ibrahim said...

dh rupa pak arab pun ada ko.. keh keh...

jessieee sgtttttt....

☆ lieya latif ☆ said...

weh dah mcm minah arab tapi mix koboi keh keh keh ......

same laa ngan mia suke noo ngan cekelat nini tu....tiap2 mnggu kene beli ko...nak jimat punye pasal aku beli jek satu katen terus heheeheh

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ha ha ha..nasib baik ler comel ko buat dia camtu...

redha tak redha ler dia ngan mak dia tu kan...kalau tak di ikutkan nanti sure basah plak...

Emy Omar said...

lalala redha je dia ye sham tapi comel je cenggitu pun..yang tak tahan tu bantal bucuk kat tangan tak lepas ye walaupun sambil makan nini celup2

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

hahah betul la, echa dah ala2 jessie tp cam pak arab pun ada gak... kemain comot lagi makan biskut coklat..

heheh haritu farhan dn emily pun beli gak topi koboi gini.. beli kat CH.. nanti boleh la pakai sama2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails