Monday, January 10, 2011

Our 1st Ladies Day Out for 2011

Date : 08 January 2011
Location : 1 Utama
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ekceli plan nk outing ngan dorang ni ialah 01/01/11 tp sbb mimi bz nak pindah so postponed ler kpd 08hb. So bgn pagi, siap2 pi bli bekfes utk echa n cooi kat umah. Haha yer mak bli jer, x smpat nk masak. Lain la hirda, dia mmg cargas, siap masak nasi lemak lg b4 kuar. Mak mmg salute kat ko hirda. Haku ni biasa la pemalas sket.


kali ni mimi yg fetch aku kat umah. Dlm pukul 9.40am mimi dah smpai kat umah aku. Kitorang mmg janji jmpa kat OU dlm kul 10 or 10.30. Sng smpai awal so leh pilih parking dkt ngan pintu masuk. Hehe. Tak lama kitorang smpai, hirda plak call kata dia pon dah smpai OU tgh cari parking. Lieya lmbat sket, mklumler hubby n anak2 dia pon ikut skali ke OU. So kitorang pon x kesah. Paham ngan condition dia. So smntara tu kitorang survey perfume jap kat Parkson. Survey ajer yer.. bkn nk bli. Coz mmg dah plah no shopping hari tu. Just lepak, makan n sembang...tu jer..(leh caya ke ni???)


tgk2 jam dah kul 12 so kitorang terus je masuk kt Chili's nih. Takut lmbat2 kang ramai plak org. So suh lieya jmpa kitorang kt Chili's jer la. Tengok menu tu naik pening plak nk pilih menu apa.


Makyong lieya dah smpai. Tgk la..yang makyong nyer adalah lieya. Tp yg boyotnya adalah aku. Camner tu???


ok siler jamu mata dgn piccas food plak yer.. ni aku punyer Fired Grilled Chicken & Portobello. Masa smpai order..aku dok pikir..eh kenyang ke aku coz ayam dia cam kecik jer. Biasala tamak kannnn..hahaha. Tp bila dah mkn..mak aii sengkak gak perut nk mengabiskan. Air plak aku amik bottomless fruit juice. Amik ko..smpai 3x aku refill. Mula2 amik lemonade pas2 orange, last skali apple. Brlari ke toilet pastu. Eh rugi ler x refill byk kali kan. Mahal tu air dia. Ngan tax segala, maka adalah penting utk refill air byk kali. Pas2 byk kali gak panggil waiter dia. Saja ngengada kan. Kejap nak tu..kejap nak ni. hahaha



Hirda's.. Grilled Salmon with Garlics & Herbs.. sdp gak salmon nih.. tebal plak tu.


Mimi's.. alamak x sure la plak nama dia. Monterey Chicken ke Mimi???


Lieya's.. Fajitas - Mushroom Jack. Menu paling sdp among kitorang. Besar plak tu portion dia. Serve with tortilas, sour cream, cheese etc.


Our Dessert.. Moltec Choc. Cake. Sdp giler wa ckp lu. Rasa nk menitik air mata aku makan menda alah nih. Punya la sdp.  Pasni ada gak aku pi chili's semata2 nk mkn molten cake ni je.


Cheese Cake... for me so-so je. Rasanya sedap lg yg SR punya.


dpt hadiah from lieya. katanya hadiah besday yg tertunggak. Apa2 jer la lieya. Thanks yer. Cute sgt..me likeyyy..


ni plak from hirda. Owh pompuan sgt rajin ko mmbuat benda2 mcm ni. Thanks jugek. Choc. tu selamat echa blasah pagi td.


pas da kekenyangan di Chili's kitorang pi jalan2 kat OU. Lieya plak pi Ikea. Ada bnda nk cari katanya. Takpe la..nx time kita outing lg. Tp mebi lps lieya deliver la kottt. Tggu kami dtg melawat ko yer lieya.

 

2 comments:

Hirda Ibrahim said...

oh menitik ayaq liuq tgk pic2 tu...

yer pasni kita sambung outing kat alamanda pulak ek...

attyfir said...

shedap2nya semua food tuh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails