Wednesday, January 12, 2011

cubaan kedua..

ingat tak dulu aku pernah try buat  baked macaroni. tgk SINI. tp masa tu, mozzarella cheese nya aku letak sket je. sbb kedekut kan. mahal okehhhh.. tu psl letak sikit. Tp cam kureng menarik je plak bila cheese nyer sikit. So kali ni try buat lg skali. Ekceli lama dah buat ni, masa cuti new year hari tu aku buat.  Kali nih tabur cheese sesedap rasa plak...

before

after

fuhhh tang cheese tu la yg menikam kalbu dan menjadi rebutan di antara bapak n anak. Apaknyer suka benar mkn menatang nih. Tapi tekak aku plak yg x brapa brkenan. Sikit2 boleh la nk mkn. So kebanyakannya apak echa yg bedal. Tp mebi weken ni kena buat lg skali kot, nak perabiskan baki sos leggo n mozzarella cheese tu. Kang x pasal2 brkulat plak. Resepi di SINI.



5 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

wahuuuuuuuuuuuuuuuuuu...nampak marbeles la sham...meleleh ok mak tgk.....tgk entry ko ni kan, baru aku sedar, dah lame oven aku tersadai tak digunakan haahahahaha....

Softtouch [Hanim] said...

uiiiiiii...sedapnyaaa.....nak cube tapi bhn2 xde kat umah..kene mencarilah weekn nie...lagi byk cheese lagi terangkat...

attyfir said...

ya allah terliur kty sham..huhuhuuhhu..nak skit .

Anonymous said...

oiit nampak sedap la sham..nak kena try ni..nak sikit la

Hirda Ibrahim said...

sedapnyaaaa....
isk kalu aku memang aku & hardy yg habiskan.
shahnun buleh le nk rs 2 suap camtu je.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails