Wednesday, January 26, 2011

Taman Tasik Perdana

hari ahad baru nih, lepas makan lepak2 tgk tv. Alysya ajak pi taman. Hahaha... taman okehhh. Maksud dia pi playground la tu. Tu jer la yg ko tau yer budak... main je laaaa. Tgk cuaca pon ok je.. redup je. So dlm pukul 3pm kitorang gerak bwk Alysya pi Taman Tasik Perdana ni. Malas nk g lmbt2 sgt, tkt nnt susah nk cari parking. Eh.. bru trsedar, dah lama giler x bwk Alysya g sini.

Alysya tensi je sbb kena suh posing dlu. Dia dah x sbr nk main slide tu. Nmpk je playground terus ceria muka anak aku.


Haaa smpai pening x tau nk main yg mana satu. Sana ada, sini ada. Ko main la puas2 kt situ.



Budak ambam sorang ni kuat brpeluh. Abis kuyup dah muka ngan baju sumer. Geli plak mak ko nk pegang. Hahaha.


Macho abis anak dara aku ni


aikkk dah penat ke????


tgh warm-up ke apa nih. cantik2 la view kat tasik prdana ni. Patut la sana sini aku dok tgk org buat photoshoot. Masing2 menyeret camera gedabak je. Malu plak nk kuarkan camera comel aku nih.


before balik, kitorang naik shuttle kat situ. Nnti dia bawak pusing2 satu tasik perdana tu. Murah je.. dewasa : 50 sen. Kanak2 : 20 sen. Giler murah kan. Aku siap tanya lg skali takut salah dgr. Hahaha.

Ok, nnti ada masa free, weken kita dtg sini lagi yer. Mak ko nk jogging plak. Auwww leh caya ke nihhhh...hahahaha.


9 comments:

Zana_MamaBatrice said...

wah....anak dara dh pandai posing gedik2 ok......

huish.....bila ler batrice nyer badan nak cam echa nie erk.....sodap gomol2 nie...

wei..giler murah tambang shuttle tu wei..mana nak dpt....50 sen.....naik 10x pun ok lagi...

Su Hana said...

mmg murah tu..ni yg buat aku teruja nak pegi nih... hehehe

Cik Nurul Pinky said...

hahaha akak nurul salah sorang suka wat photoshoot kat situ sebab dah dekat ngan rumah tambahan lokasi dia sangat cantik sangat heheheheheh...tak payah nak malu kak janji ada kamera iyo dok??

wah sekaranh Alysya dah pandai posing-posing ayu gitu hehehehe

☆ lieya latif ☆ said...

best la sham...pakkal jek aku jauh nak kesane....layan gambar2 ko pun okey laaaa heheheeheh.....

wah ko nak jogging....azam baru tuh heheeheheh.....

echa ni same laa cam mia ko, cepat berpeloh...aku ni dah bepeloh cepat rimas tgk.....sikit2 aku ni mengelap jek laaaa...kelas kan, kalah mak artis hahaahahah

Erna said...

Saya pun dah lama tak ke lake garden ni..... nampak macam dah lain je playgnd diorang ye... harus bawa bebudak ni kesinila nanti... selalu kalau kitaorg ke lake garden, masuk taman burung je hehehe... itupun dah semput jalan2 dlm tmn burung.

anak dara awak makin besar makin bam-bamla.. anak bujang saya, makin keding plak, nampak tulang je.

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

wah syoknya echa kongker sorang2 playground tu. xde la nak rebut2 dengan budak lain..

alahai berlemoih budak sorangni.. abis basah kuyup berpeluh2.. xpe sham tu tanda dia sihat.. lainkali kita pergi sama2 pulak, biar dorang main bertiga, a'am, emily dan echa

Hirda Ibrahim said...

betul ko, dah le save coz FOC, budak2 pun happy, pastu berpeluh2 tu exercise tu...

so amalkan sampai ujung thn, leh saving byk tuuu...

hardy pun kalu dia berpeluh2 aku geli nk pegang, mcm anak KEL panjat kelapa je aku tgk.

Anonymous said...

wa..takde orang ye sham,syok je echa main tak yah rebut2 kan..penat+seronok benar dia tu ye sampai basah kuyup nampaknya dia berpeluh tu..

Softtouch [Hanim] said...

sy pun dah alam xbwk danish kat cni..haah kat situ ramai yg buat photoshoot...budak2 mmg suka p playfround nie..yg xtahan dornag peluh..sy pun rimas kalu tgk anak berpeluh nie..heeeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails